Lookbook Lay Sedláková Fall-Winter 2018

   Má další spolupráce s talentovanou Lay Sedlákovou je už zveřejněná, a tak se s výslednými fotkami můžu pochlubit i tady. A že je, čím se chlubit!


   O průběhu focení jsem psala v předchozím článku o pracovním týdnu modelky. Tentokrát tedy spíš krátce a výstižně. Fitting brýlí jsem měla několik dní před focením v Eye-Eye optice a půjčovali jsme u nich i sluneční, ale fotky s těmito brýlemi ještě nemám, tak si na ně musíme počkat. Tím pádem jsme přesně vybrali takové modely, které na mém obličeji vypadají dobře a současně se hodí k Layiným šatům. Styl ala retro paní učitelka se mi líbí a vždycky mi seděl, takže podobný tvar v černém provedení používám jako své dioptrické brýle taky. Roztomilé, ne?
   O make-up se postarala super milá @vilmabaum, se kterou jsme si skvěle sedly a seznámila jsem se i s její roztomilou pětiletou dcerou, která nám dávala jasně najevo, kdo tady jednou bude girl boss. Bedlivě nás pozorovala, jak pózujeme a radila nám, co bychom měly dělat. Vilma mi také říkala, že bude později večer doma předvádět tatínkovi, jak sama umí pózovat. Jsem zvedavá, kdy ji nascoutuje někdo z modelingové agentury a bude si focení moci vyzkoušet na vlastní kůži, i kdyby jen jednou jako dětská modelka. 

   A co se mi na nové kolekci líbilo nejvíce? Především barevné kombinace a vzory, které nejsou pro ponurý podzim a zimu obvyklé. Většina lidí si volí na chladnější měsíce tmavé oblečení a kabáty především. Ale proč být pořád jenom šedou myškou? Layina kolece je světlá a veselá a zároveň si ji dovedu představit zkombinovanou s nenápadnějšími kousky. Já si Layiny pestré barvy užila aspoň na focení a uvidím, jestli budu mít někdy odvahu si pořídit takto výrazný kabát i do svého šatníku. Ty od Lay vás rozhodně zahřejí a nikdo vás v nich nepřehlédne, to vám garantuji. 
   Jo a taky nesmím zapomenout na roztomilé kabelky, oproti pre-fall kolekci neprůhledné, ale znovu s detailem připomínajícím tvar mašličkové těstoviny farfalle. Nebo v tom vidím podobnost jenom já? Možná ano, ale zase si umím přiznat, že jsem příliš velký bordelář na to, abych si koupila průhlednou kabelku. (OK, tuto strategii mi doporučil manžel). Raději bych si tedy vybrala tu ze zimní kolekce a hrabošila si v ní, aniž by kdokoliv viděl, jaký chaos v ní je. Mám totiž pocit, že jakmile cokoli dám do své kabelky nebo batohu, začnou si ty věci žít svým vlastním životem a přeskupují se tam tak, abych vždy potřebnou věc našla až po úplném vyložení všeho ostatního. Dokonce se i brání! Klíče škrábou, propisky mě popisují, gumičky do vlasů se zamotávají do sluchátek. Prostě blázinec a to ještě nemluvím o dnech, kdy chodím po castinzích a musím s sebou tahat plavky, lodičky a book. 
Každopádně jsem si focení s Lay (@laysedlakova), Vilmou (@vilmabaum) a Adélkou (@soldanovaa) moc užila a doufám, že se se všemi zase brzy potkám, ať už společně nebo zvlášť na jiných projektech. Do té doby mě nezapomeňte sledovat na mém instagramovém profilu @dominikamedek, mějte se hezky a doufám, že se vám naše fotky líbí!

PS: Celý lookbook najdete na laysedlakova.com.

Komentáře