INNER VOICE


   Po delší době se mi v počítači nakupily nové modelingové fotky, a tak jsem se rozhodla, se s vámi o ně podělit. Tentokrát jde o editoriál zveřejněný v online časopise Dreamingless.

Fotograf: Filip Hlad, Make-up: Štěpánka Velíšková
Outfits and styling: Denisa Dovalová

   Denisa (návrhářka) tuhle kolekci šatů představila v březnu během pražského týdne módy #mbpfw a o několik měsíců později se rozhodla outfity nafotit formou editoriálu. Lokace focení byla naplánována v parku Grébovka, který je mezi fotografy poměrně oblíbený, ale počasí nám moc nepřálo a déšť nás přinutil začít fotit ve studiu. Za poslední dobu jsem viděla opravdu spoustu fotek focených v tomto parku, a proto bylo zajímavé vidět práci fotografa, který se snažil najít různá zákoutí, která by byla neokoukaná. Přeci jen by byla dost nuda, kdyby naše fotky vypadaly kvůli lokalitě stejně jako spousta jiných. Brzy pršet přestalo, a tak nakonec ve studiu vznikla pouze jedna výsledná fotka. Přesto jsme později byli za ranní déšť rádi. Díky němu se totiž oproti jiným letním dnům ochladilo a my jsme venkovní focení zvládali o dost snáze. Přeci jen i letos byly některé letní dny natolik horké, že se člověku venku být moc nechtělo. Tedy pokud netrávil čas u vody se zmrzlinou a ledovým drinkem na dosah. 


   Někomu možná přijdou tyto fotky a outfity až příliš umělecké a nenositelné pro běžný život, ale pro mě je vždy příjemné tvořit něco kreativního a ne jen jednoduše komerčně líbivého. A to většinou módní editoriály jsou. Přirozený make-up ozvláštněný zlatou barvou na uchu a zlatými plíšky na tváři? Takový make-up jsem měla poprvé a je neuvěřitelné, že i po těch letech práce modelky mám pořád ještě co zkoušet. Tohle se mi na modelingu vždycky líbilo - zkoušení nových věcí, poznávání nových lidí a možnost být u tvorby nových trendů. Navíc si myslím, že je pro práci modelky důležité být těmto věcem otevřená a nebát se. Kreativitě se meze nekladou. 


   Když už jsem u toho, jaké vlastnosti by měla modelka mít, tak je to především touha se zdokonalovat. Neusnout na vavřínech, nemyslet si, že už všechno umí a zná, nenechat si "narůst nos nahoru", ale být stále připravená se zlepšovat a neustále na sobě pracovat. Nejen na udržování postavy a zdravého sebevědomí, ale třeba i sledovat trendy v pózování, catwalku a celkově vnímat, co se ve světě módy děje. Samozřejmě na nic z toho není úplně sama a se vším jí pomáhá její agentura, ale když se nebude snažit, agentura ani nikdo jiný ji k tomu nedonutí a její práci za ni neoddře. 

   Já jsem si už svoje modelkovské roky užila. A teď cítím, že je na čase si dát pauzu. Schválně nepíšu, že s modelingem úplně končím, protože "nikdy neříkej nikdy", ale přeci jen už jsou moje životní priority někde jinde a cítím touhu se naučit něco jiného. Tak a je to venku. A musím říct, že udělat toto rozhodnutí bylo mnohem těžší než změna samotná. Teď cítím spíše úlevu a vnitřní klid. Nové dobrodružství začíná a vy se zase budete moct těšit na úplně jiné články!

   Mimochodem fotky z MBPFW najdete tady







S láskou, Dominika.

Komentáře