Voňavé novinky v Lush

   Říká se, že láska prochází žaludkem. S tím naprosto souhlasím, ale existuje minimálně jedna výjimka, kdy se nenechám zlákat chutí ale nezaměnitelnou vůní. I když některé jejich produkty voní tak, že bych je snad i ochutnala.

   Mluvím o kosmetické značce Lush, kterou asi většina z vás už zná aspoň z doslechu díky tomu, že jsou u nás k dostání přes deset let. A kdo z vás ji nezná, tak můžu upřímně doporučit se stavit do jedné z jejich prodejen buď v Palladiu, na Novém Smíchově nebo pokud to máte do Prahy daleko, koukněte aspoň na jejich eshop lush.cz (zboží vám doručí i na Slovensko!). I kdybyste si jen měli přivonět k jejich koupelovým bombám nebo čemukoliv jinému, tak to bude stát za váš čas. Vsadila bych se, že neodoláte a nakonec si uděláte něčím radost. Lush je známý hlavně díky jejich zodpovědnému přístupu k životnímu prostředí, přísnému netestování na zvířatech a ruční výrobě. Co jsem ale dříve netušila, že mají třeba i řadu, ze které veškerý výtěžek (po odečtu DPH) posílají na malé lokální charitativní projekty! Před pár týdny dokonce pořádali víkendovou akci, na které vybrali asi osmdesát tisíc korun na jeden útulek. Dávám jim jeden obří palec nahoru a příště se určitě budu chtít zapojit i já!


   Tentokrát jsem se ale byla podívat na jejich limitovanou kolekci ke dni otců, který je už tuto neděli. My v rodině tento svátek příliš neslavíme, rozhodně u nás nemá takovou tradici jako třeba den matek, ale jako letitý fanoušek této značky jsem nemohla jejich pozvání odmítnout. Ze sedmi limitovaných produktů bych za mě vyzdvihla především kávový šampuk Dear John (šampon v tuhé formě) a jako dokonalý dárek koupelovou bombu Crazy Train ve tvaru lokomotivy s papírkem, kam můžete napsat nějaký vzkaz nebo věnování. Dear John se jmenuje většina produktů této edice a jestli vás napadla spojitost se stejnojmeným filmem, tak přesně po něm se jmenují. Příběh výběru jednotlivých vůní a ingrediencí souvisí s osobní historií zakladatele značky, ale to nejdůležitější jsou asi spíš výsledné produkty jako takové.


   A co vlastně tahle kolekce obsahuje? Sprchový gel v tekuté a tuhé formě bez obalu, již zmíněný kávový šampuk stimulující vlasové kořínky a tedy i podporující růst vlasů (vážně promyšlený dárek pro velkou část tatínků), dvě koupelové bomby Crazy Train a Dear John, parfém a pěnu do koupele Pop. Koupelová pěna voní trošku odlišně než zbytek kolekce (je svěžejší, citrusovější) a je inspirovaná komixy a popkulturou. Mně její vůně byla bližší, protože sama pro sebe preferuji lehčí a svěžejší vůně, ale hlavní její výhoda je, že ji člověk může použít na více koupelí oproti klasickým koupelovým bombám. Ty jsou na druhou stranu efektnější, to musím uznat. Crazy Train jsme si totiž na ukázku rozpustili už v prodejně a je to určitě na pohled jedna z nejvýraznějších a nejkrásnějších bomb, jaké jsem viděla rozpouštět.


   Myšlenka tuhého sprchového gelu mi přijde doslova geniální. Nejprve jsem nechápala rozdíl mezi klasickým tuhým mýdlem a gelem, ale při prvním vyzkoušením jsem měla jasno. Jde hlavně o konzistenci způsobenou použitými ingrediencemi. Sice bych měla obdarovat taťku, ale tenhle sprcháč poputuje mému manžílkovi, který tekuté sprchové gely vůbec nepoužívá. #dvěmouchyjednouranou 

   Šampuk už jsem jednou používala. Před lety to byla jedna z prvních věcí, co jsem si v Lush koupila. Tenkrát to byl Seanik a dost mi vyhovoval. Celkově mám poslední dobou s vlasy trochu problém, tak jsem zvědavá, jak budou reagovat na šampuk Dear John. Vždycky jsem měla jemné vlasy bez velkého objemu, ale poslední dva roky se mi začaly mastit a dokonce se mi dvakrát objevily i lupy. Lupů jsem se sice rychle a snadno zbavila, ale s maštěním bojuji pořád. Ne a ne najít ten správný šampon, který by mi vyhovoval a to jsem vyzkoušela i různé dražší značky. Jedinou věc, kterou teď z Lush už aktuálně testuji je maska Jasmine And Henna Fluff Ease na objem a zároveň zkrocení poletujících jemných vlásků. Tahla maska je k dostání neomezeně (není součástí limitky).


   To by bylo k nové limitované kolekci ke dni otců všechno, ale ještě mám přeci jen pár nových věcí, které budu chtít testovat. Možná bych po dlouhé době napsala i nějaké recenze. Ještě uvidím, jaký o ně budete mít zájem. Ze stálé kolekce jsem po několikáté ulovila tuhé mýdlo Honey I Washed The Kids, na jehož vůni jsem prostě závislá. #heaven #medovýzázrak A na poprvé na vyzkoušení také čerstvou čistící roládu Let The Good Times Roll s kukuřičnou moukou, polentou a skořicí (ne nejsou to ingredience do receptu na nějaký koláč) a čerstvou zklidňující masku Rosy Cheeks. Ještě si brousím zuby na Oatifix, ale jelikož jsou tyto masky určeny k rychlému spotřebování, přijde na ni řada příště. 



   Jsem zvědavá, jak se mi jednotlivé produkty osvědčí. Mýdla, sprchový gel a koupelnové bomby od Lush mě zatím nikdy nezklamaly, takže tam nemám strach. S pleťovými maskami a peelingem zkušenosti ještě nemám, ale podle vůně a testování v prodejně zatím tipuji, že budou moc příjemné. Co byste říkali na recenze? Není čas trochu opustit modelingová témata a začít psát i o něčem jiném? 

PS: Nezapomeňte popřát vašim tatínkům už tuto neděli 16.6. ke dni otců!
PPS: Sledovat mě můžete také na mém instagramovém profilu @dominikamedek.


Děkuji @lushcr & @lushpalladium

Komentáře