TOP 5 FASHION TRENDS FOR SUMMER 2019


   Nově přicházející trendy častokrát vídám z první ruky na přehlídkách a foceních ještě před tím, než se vůbec zveřejní zákazníkům a začnou se prodávat. Díky tomu mám šanci si spoustu z nich vyzkoušet a později vybrat skutečně to, co mě oslovilo a je možné nosit v běžném životě. #lifeismyrunway



 Většina trendů rychle přijde a ještě rychleji odejde. U některých z nich jsem rozhodně ráda, ale spousta jich jsou nositelné a pokud si dáte záležet s výběrem kvalitního materiálu a jednoduchého střihu, který vám padne, není potřeba se jich jen tak vzdávat. Při rychlosti, jakou značky chrlí nové kolekce, se trendy vracejí rychleji než kdy dřív, takže i když jsem při poslední vlně obliby kitten heels nenašla odvahu si jedny takové lodičky na nízkém podpatku pořídit, tento rok budu mít další možnost. Taky se vám stává, že si na všechny ty novinky musíte nejprve zvyknout? Zjistit, jestli se hodí k vašemu osobnímu stylu a až později se pro nějaký ten kousek rozhodnete? Mně se to děje často a díky tomu, že si nákup opravdu rozmyslím, se mi nestává, že bych si pořizovala kousky, které nenosím. Nakupuji sice většinou fast fashion značky, ale díky tomu, že nepodléhám impulzivnímu nakupování a nosím vše několik sezon, nemám špatný pocit, že bych nepřemýšlela nad ekologickou stopou, které moje oblečení za sebou zanechává. I když bych lhala, kdybych tvrdila, že nemám víc oblečení než potřebuji. Ale snaha se taky cení a určitě na tom chci dále pracovat.

   Proto jsem pro dnešní článek vybrala takové trendy, které se podle mě budou stále vracet a nebudete litovat jejich nákupu. Hlavně dbejte na to, aby vám jednotlivé kousky lichotily a mohli jste je kombinovat s ostatními věcmi ve vašem šatníku. Mně se třeba pravděpodobně nikdy nebude týkat trend neonových barev, takže jsem ho do tohoto seznamu nevybrala. Vy si tedy také vyberte jen to, co je vám blízké a v čem se cítíte dobře. A pokud už chcete experimentovat, začněte nejprve s jedním kouskem a až podle toho, jestli se vám jeho nošení osvědčí, investujte do dalších.

Slip dress



   Tyto šaty jsou hodně sexy, takže je potřeba si dát pozor, aby nepůsobily vulgárně a lacině. Další jejich nevýhodou je, že pokud je nechcete vrstvit, nemůžete pod ně ve většině případů nosit podprsenku. Proto ne každému lichotí, ale pokud si je můžete dovolit, hrdě do toho! Letní cute šatičky s květinovým potiskem, červené edgy na party a nebo elegantní s midi délkou, ve kterých budete za nadčasovou dámu. Pokud zvolíte delší šaty, můžete je využít také jako sukni, když přes ně v chladnějších dnech dáte třeba velký huňatý svetr. A hned je tím pádem můžete využít k více příležitostem. 

Kitten heels


2) Zara
3) Cos

   Lodičky, na kterých se nezabijete, nebudou vás z nich bolet nohy (pokud vám sednou, což ale platí u každých bot) a přitom v nich budete elegantní. Jsou cute i sexy a nejvíc se mi líbí s naprosto casual outfitem. Takže boyfriend jeany a bílé oversized tričko a tyhle roztomilé sandálky na nízkém podpatku jsou moje dream uniforma na každý den. Ne vždycky tomu tak bylo, ale moje poslední pobyty v Itálii na mě zanechaly stopu. A přeci jen není nejpohodlnější být celý den na vysokých jehlách, proto kitten heels mohou být řešením celého problému, jestli dát přednost pohodlí nebo eleganci. Jo a perfektně se hodí ke slip dress!

Animal print swimwear


1) H&M

   Zvířecí potisky jsou v kurzu už delší dobu a objevují se na mnoha různých druzích oblečení od šatů až po boty. Ne všichni mají odvahu nosit hadí kalhoty nebo dokonce celý outfit, takže plavky mi přijdou jako skvělá možnost, jak si tento trend užít. Pokud zvolíte neutrální barevné kombinace, nebude na sebe vzor poutat tolik pozornosti a budete je moci nosit nejen letos. Stále je hodně oblíbený střih vyššího pasu a výraznějšího vykrojení spodního dílu plavek, ale pokud se chcete opalovat, vybírejte tak, abyste si plavky neopálili na nežádoucích místech.

Perleťové sponky   


1) Zara
3) Topshop

   Nejen sponky, ale vlasové doplňky obecně, jsou letos obrovským hitem. Velké látkové gumičky, čelenky, různé šperky a sponky jsou po celém instagramu a některé z nich vypadají opravdu dobře a originálně. Sponky, které jsem vybrala jako jeden z trendů, jsou podle mě nejnositelnější ve skutečném offline životě. Ne vždy, ne na všechny příležitosti a ne pro každého, ale pokud máte chuť dát svému looku trochu té něžnosti, tyhle sponky a pinetky s perlami nebo perleťovým vzhledem vám k tomu snadno pomůžou. 


Shirred details

 

2) H&M



   Toto použití materiálu je opravdu variabilní a různé značky jej používají různými způsoby na celé škále detailů i celých šatech nebo topech. Najít český překlad tohoto prvku mi dalo zabrat a jediný, který jsem nakonec našla bylo "žabkování" nebo "žabičkování", což mi zní trochu legračně, takže pokud někdo z vás ví, jak jinak se tomu dá v češtině říkat, budu ráda, když mě poučíte. Každopádně jde o jemné řasení elastického materiálu. Díky tomu je oblečení pohodlné a svým nositelkám krásně tvaruje postavu. Snadno nositelné jsou především šaty a halenky s tímto detailem a budete v nich za hvězdy nejen toto léto.


#summertrends #modelstyle #modelapproved

Komentáře