Nový fototest od Nikoly Bílkové

   Tak tu máme nový rok a já doufám, že bude aspoň tak dobrý, jako byl ten předchozí. Nebo ještě lepší! Ale než tady začnu na blogu postupně tvořit nový obsah, chtěla bych se ještě vrátit k tomu, co jsem nafotila na konci minulého roku, protože by byla velká škoda, kdybych se o tyto fotky s vámi nepodělila!


   Tentokrát tedy nejde o žádné hluboké téma, které bych s vámi chtěla probírat. Nebudu si tentokrát na nikoho stěžovat ani vás nepobavím vtipnými historkami ze zahraničí. Nebude pro mě těžké článek sesmolit, protože většinu práce už mám za sebou - focení totiž proběhlo již na začátku listopadu. Na to, že byl pozdní podzim, nám počasí přálo a práce venku nebyl žádný problém. Nemrzla jsem ani trochu, takže jsme se mohly věnovat focení skvělých fotek a nezdržovaly se zahříváním modelky. To by si makeup artistka pěkně mákla, aby zamaskovala můj Rudolfí červený nos. Když už jsem u makeupu, tak ten mi dělala nejlepší @esterginger, se kterou se znám už celé roky a nedám na ni dopustit. Dokonce teď začala více dělat i osobní kurzy líčení, takže pokud vás něco takového zajímá, tak se určitě nebojte jí napsat a domluvit se. Je opravdu skvělá a ještě se s ní budete výborně bavit! 


   S fotografkou @nikola_bilkova jsem se naopak ještě vůbec neznala, ale hned jsme si padly do oka a celý den byl takový ten správný babinec, kdy ani nevíte, že fotíte a hlavně se dobře bavíte. Nikola má opravdu talent a to nejen fotografický, ale umí vás přesvědčit, abyste se ve své kůži cítili dobře a sebevědomě. Možná to zní od modelky nepravděpodobně a podezřele, ale ne každé focení se cítím dobře a uvolněně, takže si dovedu představit, jak těžké to musí být pro někoho, kdo nefotí pravidelně. Ale tentokrát jsem se i díky skvělému makeupu, stylingu a hlavně celému týmu cítila jako královna. Asi i diky tomu, že Nikola velmi dlouho spolupracovala s @missczechrepublic jako jejich oficiální fotografka a opravdu fotila "královny". I když jenom královny krásy. 


   Palec nahoru taky za výběr lokace, na kterou se mě všichni ptají od té doby, co jsem zveřejnila první fotku na svém instagramu. Asi jsem bavila několik automechaniků, ale už jsem si naštěstí na čumili zvykla. Nasadím svůj poker face a nevšímám si jich. Zvládli byste to taky nebo jste na to příliš stydliví? A co si myslíte o těchto nových fotkách? 

   Pište mi tady do komentářů a nebo jako vždycky na můj instagramový profil @dominikamedek, kde brzy zjistíte, kam jsem se vydala na další cestu a prostě všechno aktuální do doby, než se dokopu k tomu, napsat další článek. Tak zatím ahoj!


Komentáře